Élet a zalaistvándi hegyen, ahogy én látom.

hegyenjáró

hegyenjáró

Hello november (helyzetjelentés)

2022. november 05. - HemeShao

Az idei ősz utolsó hónapjába fordultunk. A reggeli nehéz párát és a szinte áthatolhatatlan ködöt csak a déli nap sugarai utasítják rendre.
Napközben a kellemes 15-20 fok körüli hőmérsékletben,még látni a legyeket, van még pár darázs,de zümmögők többsége már a télre készül. Az órát visszapöcköltük,így szerencsére már 5 kor sötét van (ojjjeeee)... 
A krizantémok a temetőbe költöztek,hogy színes elmúlásukkal emlékezzenek azokra akiknek már nem ködös és szürkén esős a november.
A maradék paprikát/paradicsomot leszedtem,a magaságylásokat téliesítettem,ettem egy kis későn érő rizlinget a faterral,fényképeztem csicskenyét,paprikát,virágot,kései kákicsot,barackfalevelet,gombát,vadszőlőt és morfondíroztam azon, hogy ha nem lennék egy lusta dög akkor milyen finom csicskenye lekvárt (hecsedli) készíthetnék. De nem fogok,legalábbis idén biztos nem.

Teszek fel pár képet a teljesség igénye nélkül.
Íme no:


A bejegyzés trackback címe:

https://hegyenjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr5917970660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása