Élet a zalaistvándi hegyen, ahogy én látom.

hegyenjáró

hegyenjáró

őszi-téli fügék tavasszal,medvehagymás áfonyával

2024. március 07. - HemeShao

Eltelt az ősz és eltelt a tél is mióta írtam ide a blogra.
Egy hosszú és fárasztó időszak ért véget, ami közrejátszott abban,hogy nem nagyon volt kedvem írni. Sajnos az ember hobbijai és kedvelt dolgai is háttérbe szorulnak ilyenkor, egy fontosabb cél érdekében,de azért egy kis hegyi munkára mindig van idő.
Ültettem és irtottam is.
Sajnos ki kellett vágnom egy meggyfát,mert nagyrészt elszáradt és egy diófa is feladta a harcot. A dió annyit segített,hogy nem kellett már kivágni, mert magától kidőlt... rá a pincére. Komoly bajt szerencsére nem csinált.
Az őszi időszakban 2 fügével,egy eperfával és egy kicsi gesztenyével gyarapodott a kert. Ezt egészítettem ki most tavasszal, még 6 darab fügével és egy áfonyával. Az eperfát,az áfonyát és a fügék egy részét, Sorkifaludról hoztam a Stoba kertészetből és 5 tő füge ajándék volt Günti barátomtól. A nap süssön rá egész életében!   

A februárban nyakunkba szakadt tavaszt kihasználva, elvégeztem a fák metszését és a rezes lemosó is meg volt. 
Sajnos a túl enyhe februári idő miatt, sok helyen a kajszi fák már virágba borultak és a többi gyümölcsfa is rügyek és bimbók növesztésébe kezdett. Hogy ebből mi sül ki azt majd pár hét múlva már tisztábban látjuk. Persze remélem, hogy amit végül tisztán látunk az nem lesz borús.. haha.. 

 Közben-közben elkezdődött a medvehagyma szezon is.

Igyekszem többször jelentkezni és több képet megosztani. Kövessétek a blogot és nézzetek meg instagrammon is. Hegyenjaro néven megtaláltok.

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyenjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr5418345785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása