Élet a zalaistvándi hegyen, ahogy én látom.

hegyenjáró

hegyenjáró

nyárban,szőlőben,nektarinosan,kalászokat fotózva

2023. július 11. - HemeShao

Forróság,eső,hajnalban 10 fok,majd a következő hajnalban 19, csigák,lisztharmat,nyári alma,körte,nektarin, cukkinivirág és a paradicsom sűrű ágai. Kb elsőre ennyi jut eszembe ha a kertre gondolok. 
Rég írtam nektek. Ennek számos oka van,de leginkább az, hogy nem volt különösebb témám. Mondhatnám úgy is, hogy nem nagyon jött az ihlet. Növényeim rendben nőnek csak a júniusi esős idő miatt a veteményesben a csigák okoztak nagy fejtörést. Nyálkás testükkel beférkőztek mindenhova. Megrágták a paprikákat,kinyírtak 2 cukkinit. A paradicsomot szerencsére nem szeretik, meg ahogy ma megfigyeltem a 36 fokos meleget sem.De bármilyen furcsa egy közös pontot mégis találtam köztük és köztem. Úgy ahogy én, ők is szeretik a sört. Sörcsapdákat helyeztem ki és rendre szépen bele is másztak A legoptimálisabb csigátlanító módszert viszont még keresem,ha van ötletetek akkor írjátok meg.(Nem kacsát nem veszek.. :D)

Ha bejön minden számításom, akkor a nektarinon idén rekord termés lesz. Persze gondolhatnánk arra,hogy már sorba rendeztem a cefrés hordókat, meg ki vannak rakva a befőttes üvegek, hogy kompóttal töltsem meg őket,de itt nem erről van szó. A rekordtermés itt kb 15 szem gyümölcsöt jelent.. egy 8 éves fán, igen... 
Eddig minden éveben elfagyott és olyan volt, mintha lett volna egy díszbarackfám, amit gondozni kell,de termést nem ad.Tavaly volt rajt 2 és a korábbi évek termésátlaga is kb. annyi. Persze még most is lehet bármi, szóval nem is szaporítom tovább erről a szót. 

Lőttem pár képet, majd kukkantsátok meg őket!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyenjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr9518164462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása