Élet a zalaistvándi hegyen, ahogy én látom.

hegyenjáró

hegyenjáró

ez egy ilyen karácsonyos bejegyzés...

2022. december 27. - HemeShao

November 13-án költöztek bele az üvegbe és kaptak selymes, mézes pálinkafürdőt a csipkebogyók. Korai és egy kicsit rövidre szabott téli álmukat csak akkor zavartam meg, amikor leszűrtem a nedűt. A kísértés velem volt ebben a bő hónapban, hogy csak egy pár cseppet,egy picit, egy kupicával, csak pár lehelletnyi kortyot, de ellenálltam... 
Véget ért az adventi várakozás, feldíszítettük a fát. A konyhából egyre finomabb illatok szálltak mindenfelé. Készült az ünnepi vacsora. 
Én eközben kerestem egy karácsonyos mintás, nagyon giccses terítőt és lefényképeztem nektek az üvegben bújó várakozás aranyló italát. A hátteret ugye természetesen a karácsonyfa adta, hogy a kép még hatásvadászabb legyen. :)
Megérte a várakozás! Egy teljesen összeérett édeskés italt kóstolhattunk. Finom lett és,  bár ez tudományosan nincs alátámasztva c-vitaminban gazdag a csicskenye miatt.
Nem ürítettük ki az üveget, szóval ha valaki megkóstolná az szóljon. 

Ezek voltak az előzmények:
https://hegyenjaro.blog.hu/2022/11/13/bogyok_menni_csatosuveg

Kiemelném ezúttal is, hogy az elkészült ital minden összetevője helyben termelt. A csipkebogyó és az alma a pálinkához saját, a rendkívül finom akácmézet a Kozma Zsoltitól kaptam. 

Kattintsatok és olvassátok ez a korábbi bejegyzéseket és kövessetek instagramon is, ha van kedvetek, hegyenjaro néven megtaláltok.

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyenjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr2118011626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása