Élet a zalaistvándi hegyen, ahogy én látom.

hegyenjáró

hegyenjáró

metszés és egyebek skodaháton

2023. március 07. - HemeShao

Ahogy egyre jobban fordul az idő a tavasz felé, egyre hosszabbak a napok, szombat reggel csak mínusz 5 fok volt... egyre inkább érzem azt, hogy indulni kell. Metszőollót,ágfűrészt,létrát kell ragadnom és kimenni a birtokra.
Sajnos az enyhe téli idő idő előtt előcsalogatta azokat a rügyeket,bimbókat amiknek még aludni kellene. Ha ezek kipattannak és meglepik őket a tavaszi fagyok, akkor nem kell túl bő termésre számítani.
Sajnos sok fán észrevenni a tavalyi aszályos nyarat. Nem hoztak annyi hajtást,kevesebbet fejlődtek mint máskor,nem beszélve ugye arról, hogy például a tavalyi almatermésem az kritikán aluli volt.
De nem azért vártuk a tavaszt, hogy mindig azt keressük, hogy honnan jönnek a legsötétebb felhők.
Én ilyenkor mindig nagy bizalommal vagyok a természettel és a jó terméssel kapcsolatban. Mindig várom, hogy jöjjenek az első rügyek, majd az első virágok. Várom, hogy a kis egérfülecskékből egyre nagyobb levelek lesznek, a virágok záródnak és gyümölcsé alakulnak a hónapok alatt. Szeretem alakítgatni a fák koronáját,levágni az oda nem való hajtásokat és közben tervezgetni, hogy amit most meghagyok, hogy fogom jövőre másképp metszeni. Én ebben nem csak a munkát látom, hanem ez kikapcsolódás és egyben feltöltődés is. 
Nagyjából a metszés felével el is készültem. 

Alább kattintsatok a galériára, hogy meg tudjátok nézni az összes képet!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyenjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr9518064678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása