Élet a zalaistvándi hegyen, ahogy én látom.

hegyenjáró

hegyenjáró

Medvehagymás metszés vége és a köszönetnyilvánítás..

2023. március 19. - HemeShao

Nem engedném bő lére a mondandómat ezúttal. A lényeg úgyis az, hogy itt a tavasz!!!!! Metszéssel végeztem,nézegettem szép virágokat, amiket le is fényképeztem nektek és szedtem medvehagymát.
Nézzétek a képeket és élvezzétek a jó időt!
(Ha a birtokom felé jártok, már aki közületek tudja, hogy hol van, nyugodtan szedjetek a medvehagymából. Tengernyi van.)

Nézegessétek meg a képeket és kövessetek be instagrammon is, ha van kedvetek, hegyenjaro néven megtaláltok.

Ezúton szeretném "megköszönni" a zalaistvándi önkormányzatnak, hogy a szőlőshegyek után fizetett kommunális adó mértékét majdhogynem megnégyszerezték. Értem én,hogy nehéz a gazdasági helyzet és önkormányzatok sok bevételüktől estek el, de ez akkor is elég nagy léptékű emelés volt. A terepjárós kitudjahonnanjöttek sajnos nem egy kategóriák velem és jó néhányunkkal, nekik nem gond ez az összeg, nekem/nekünk azért húzós.
Jóindulattal remélem, hogy a dolog nem csak egyszerű pénzbeszedés, hanem a hegyi infrastruktúra is javul a jövőben. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyenjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr4318075594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása