Élet a zalaistvándi hegyen, ahogy én látom.

hegyenjáró

hegyenjáró

befőttes összegzés..

2022. december 18. - HemeShao

December vége felé közeledve jó alkalom nyílik arra, hogy visszatekintsünk az elmúlóban lévő évre. 
Én ilyenkor ha felszínesen is, de számot szoktam vetni azokról a dolgokról, amik sikerültek, nem sikerültek, amiket megcsináltam, vagy épp meg kellett volna csinálnom az adott évben. 
Mivel a hegy és a hegyi munka egy hobbi, sajnos nem jutott rá idén sem annyi időm, mint szerettem volna. Mindkét birtok rendben van, de sajnos a tervezett kerítés nem épült meg és a nagy tartozásomat, a régi pince rendbetételét sem tudtam folytatni.
Sajnos anyagi forrás és főként elég szabadidő sem állt rendelkezésemre,
de mint mindig bizakodom abban, hogy jövőre -még ha kis lépésekben is- de tudok fejlődni ezen a téren (is).

Panaszra amúgy nem lehet okom. Az almát leszámítva (20 fa, kb egy ládányi gyümölcs...) a gyümölcs és paprikatermés is megfelelő volt. 
Mikor belépek a kamrába és rápillantok a polcon sorakozó befőttesüvegekre, vagy a demizsonokban "pihenő" pálinkákra gondolok, mindig megállapítom, hogy ez egy nagyon hálás kis hobbi tud lenni. (na persze, nem mindig...)

A mai képgalériában nézegessetek pár képet az üvegbe zárt édes nyárról és a csípős őszről. 
A zöldség és gyümölcs saját termés.
A befőzésért és savanyításért anyukámat és drága nejemet illeti köszönet. :)

...az uborkát tesóm termesztette!  Örök hála érte. <3

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyenjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr6218005040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása