Élet a zalaistvándi hegyen, ahogy én látom.

hegyenjáró

hegyenjáró

egy kis hátrapillantás.

2023. február 12. - HemeShao

A minap böngészgettem a régi fényképeim közt a guglifotón. Találtam két képet még 2015-ből. Nyolc éve készítettem őket szinte napra pontosan. Ha bele gondolok, hogy mennyi mindent történt ezalatt a nyolc év alatt... Ma már szinte csak nevetek azokon a dolgokon amikre akkor azt hittem, hogy nagy gondok. A 27. születésnapom előtt pár nappal készültek a képek. 27 évesen az ember már nagyon felnőtt, már 6-7 éve dolgozik és azt gondolja, hogy mindenről kialakult szilárd véleménnyel rendelkezik, megmásíthatatlanul úgy helyes minden ahogy ő teszi.
 Aztán persze a fenéket... :D
Harmincöt éves leszek pár nap múlva és még ha sok mindennel egyet is értenék az akkori önmagammal, ma már jó pár dologról mást gondolok.
Egy biztos még most is ugyanúgy szeretek/szeretnék sétálni és fényképezni a havas hegyi tájon. 
No de mutatom is a képeket:

Kattintsatok a régebbi bejegyzésekre is és osszátok meg a blogot ha van kedvetek. Kövessetek instagramon is, hegyenjaro néven megtaláltok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hegyenjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr1618047622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása